Stadiul activităților prevăzute în contract

Rezumat al progresului înregistrat în derularea proiectului în perioada raportării

Elaborarea proiectului tehnic (PTH) + Asistenta tehnica din partea proiectantului + Lucrari de consolidare, restaurare si punere in valoare + Organizarea de santier

A fost intocmit referatul de necesitate.
S-a intocmit documentatia de atribuire si s-a transmis spre validare cate ANAP in data de 30.10.2017.
Lansat anunt in SEAP in data de 03.01.2018.

Realizarea Managementului de proiect
A fost intocmit referatul de necesitate.
S-a intocmit documentatia de atribuire si s-a transmis spre validare cate ANAP 13.12.2017.

Publicitate și informare
Pregatirea documentației pentru procedura de achiziție a serviciilor de publicitate și informare si realizarea procedurii prin semnarea contractului de prestari servicii
A fost intocmit referatul de necesitate pentru servicii de publicitate.
A fost incheiat contractul de prestari servicii de publicitate in data de 27.10.2017
S-a publicat primul comunicat de presa

Realizarea materialelor publicitare de informare și de promovare a proiectului si realizarea campaniei de publicitate a proiectului
A fost intocmit referatul de necesitate pentru servicii de marketing.
A fost incheiat contractul de prestari servicii de marketing in data de 31.10.2017
Pregătirea documentațiilor pentru procedurile de achiziție a serviciilor prestate de Dirigintele de șantier si a lucrarilor de consolidare, restaurarea și punere în valoare a Muzeului Vrancei - Cladirea Tribunalului Judetean si realizarea procedurilor prin incheierea contractelor de prestari servicii

A fost intocmit referatul de necesitate pentru servicii de Dirigentie de santier

Stadiul activităţilor prevăzute în contract

Activitățile proiectului
(conform listei de activități contractate)
Grad de realizare
Complet Parțial %
II.1 Elaborarea proiectului tehnic (PTH) 5%
II.1.1 Pregătirea documentaţiei pentru procedura de achiziţie a serviciilor de realizare a proiectului tehnic (PTH) si realizarea procedurii prin incheierea contractului de prestari servicii 25%
II.1.2 Realizarea Proiectului tehnic 0.00%
II.1.3 Obținerea autorizației de construire 0.00%
II.2 Realizarea Managementului de proiect 10%
II.2.1 Pregătirea Unității de Implementare a Proiectului 100%
II.2.2 Pregătirea documentaţiei pentru procedura de achiziţie a serviciilor de realizare a managementului de proiect si realizarea procedurii prin incheierea contractului de servicii 25%
II.2.3 Realizarea Managementului de proiect 0%
II.3 Achiziționarea dotărilor 0%
II.3.1 Pregătirea documentației pentru procedura de achiziție a dotărilor si realizarea procedurii prin incheierea contractelor de furnizare 0%
II.3.2 Recepția dotărilor 0%
II.4 Lucrări de Consolidare, restaurare si punere in valoare - Muzeul Vrancei, Cladirea Tribunalul Judetean 5%
II.4.1 Pregătirea documentațiilor pentru procedurile de achiziție a serviciilor prestate de Dirigintele de șantier si a lucrarilor de Consolidare, restaurare si punere in valoare - Muzeul Vrancei, Cladirea Tribunalul Judetean si realizarea procedurilor prin incheierea contractelor de prestari servicii 25%
II.4.2 Prestarea serviciilor de asistență tehnică și recepția serviciilor de diriginție de șantier 0%
II.4.3 Realizarea lucrărilor de Consolidare, restaurare si punere in valoare - Muzeul Vrancei,Cladirea Tribunalul Judetean și recepția lucrărilor 0%
II.5 Digitizarea proiectului 0%
II.5 Digitizarea proiectului
Pregătirea documentației pentru procedura de achiziție a serviciilor de digitizare a proiectului si realizarea procedurii prin incheierea contractului de prestari servicii
0%
II.5.1 Realizare serviciilor de digitizare a proiectului 0%
II.6 Publicitate și informare 10%
II.6.1 Pregatirea documentației pentru procedura de achiziție a serviciilor de publicitate și informare si realizarea procedurii prin semnarea contractului de prestari servicii 100%
II.6.2 Realizarea materialelor publicitare de informare și de promovare a proiectului si realizarea campaniei de publicitate a proiectului 2%
II.7 Monitorizarea şi evaluarea proiectului 3%
II.7.1 Pregatirea documentației pentru procedura de achiziție a serviciilor de audit financiar extern si realizarea procedurii prin incheierea contractului de prestari servicii 0%
II.7.2 Realizarea rapoartelor de audit 0%
II.7.3 Realizarea monitorizării proiectului 8%
Intocmirea și depunerea cererii de rambursare finală 0%